Just another WordPress.com site

Soooool :D

Mandag… Det er egentlig ikke så ille det. For på mandager er det klatring:) I dag er det sooool ute😀 ååååå, det er så deilig. Nå mangler det bare at den er varm… Og at snøen forsvinner og at det blir litt mindre vind. Jeg hadde så lyst til å gå ut i finværet i dag, men da jeg kom ut tok det bare noen minutter før jeg gikk inn igjen, for det er så sinnsykt kaldt ute!!!! Det er sikkert 10- pluss vinden! Og da blir det dritkaldt her oppe i nord. Brr. Jeg får heller nøye meg med å sitte og se ut på sola istedet🙂 en mager trøst.

Buhu, nå gikk den akkurat ned bak et fjell. Det var den sola for idag. Heldigvis er den oppe lengere og lengere for hver dag som går nå. Det er så braa. Gleder meg til det er lyst hele tiden. Men da kommer je sikkert til å lengte etter vinteren igjen. Typisk.

Etterpå skal jeg på klatring. Klatrer faktisk tre ganger i uka nå. Det er egentlig ganske mye når jeg tenker meg om. Forrige uke klatret jeg fire ganger. For da var det ungdomsårsfest også. Det var kjempekoselig🙂

Og snaaaart kommer den nye pc-en min! Jeg gleder meg, for idag sa pcen min natta for godt tror jeg. Ledningen røyk. Supert. Nå kan den ikke lade. Typisk. Bare glad at jeg ikke har noen innleveringer denne uka. Da hadde jeg slitt MYE!
Den nye pcen min er en Asus minipc, og den er sååå søt! Og hvit❤ hehe.

Snakkes!
Adeline❤

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

