Just another WordPress.com site

:-)

Idag har vi ikke gjort noe spesielt på skolen egentlig. Bare vanlige fag, og musikk. Vi suger der. Vi har et band, og det går ikke spesielt bra. Folk sliter med instrumentene, inkl meg, som riktignok bare har sang. Sangen er lett nok, men jeg klarer ikke å synge så mørkt så jeg sliter endel der. Heldigvis er det noen der som er kjempeflinke da. Ellers hadde vi dødd tror jeg. Neida. Joda.

Etter skola dro jeg til byen en tur. Skulle egentlig gjøre ganske mye, men det ble bare til at je dro innom pappa og ble med han til firkanten og reddet noen rør fra å fryse og sprekke. Han dro forresten inn til byen igjen nå nettopp for å skjekke dem. Flinke pappa som gjør så mye for jobben, også på kveldstid.

Etter at vi omsider var ferdige der, dro vi rett til biblioteket og fikset lånekort til meg. Så fikk jeg lånt 3 bøker. Skikkelig lite til meg og være, men de hadde ikke de bøkene jeg ville låne, og så glemte jeg de siste jeg hadde planer om å låne. Får heller dra innom senere i uka når jeg har lest ut disse 3. Ble to bøker av Roald Dahl, Mathilda og Gutt, og en bok som heter «tomorrow, when the war began». Det er første bok i en serie. Har lest deler av serien før, men da hadde ikke alle bøkene kommet ut på norsk enda, og det var slitsomt å lese dem på australsk-engelsk. Det er så uvant og vanskelig å sette seg inn i. Tror ikke jeg har brukt så lang tid på en bok noensinne før. Muligens bortsett fra Ringenes herre da. Jeg begynte på den i sommer, men jeg er ikke ferdig enda, for jeg la den fra meg da jeg var halvveis og har ikke orket å ta den opp igjen enda. Jeg er ferdig med Mathilda som jeg lånte idag, og halvveis gjennom Gutt. Har også fått lest litt på engelskprøven jeg skal ha i morgen. Utrolig nok. Flinke mei.

Og så kjøpte jeg meg nytt headset i byen idag. Hadde bare en øreplugg igjen, så nå har jeg kjøpt et sånn koss-headset som alle har som skal være veldig bra. Sitter og hører på musikk nå, og det funker supert.

Men nå er jeg Drittrøtt så jeg tror faktisk at jeg tar natta jeg.

Snakkes!
Adeline❤

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

