Just another WordPress.com site

Skoleskole

Wohoo, sitter i kantina og hører på noen fra Forsvaret. De informerer om ulike muligheter innen Forsvaret. Det er dritkult. Jeg har egentlig ganske lyst til å dra i Forsvaret etter VGs. Hvis jeg går resturang og matfag, vil jeg dra i Forsvaret som institusjonskokk i lærlingtida. Hvis jeg går vanlig studiespes har jeg litt lyst til å gå førstegangstjeneste etter bibelskolen.

I friminuttet var jeg oppe på butikken og hentet en pakke! Håper det er pcen miin. Enten er det den, eller så er det klærne mine, men jeg tror det er pcen.

Nå skal jeg snart ha engelskprøven… Blæh

Snakkes!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

