Just another WordPress.com site

Hey!

Skal prøve å holde det jeg lovte igår, og komme med et skikkelig innlegg idag.

På skolen idag har det skjedd veldig lite. Vi har ikke gjort noe spesielt morsomt. Fikk tilbake to prøver, en naturfagsprøve der jeg fikk 4+, en helt grei karakter, og en RLE prøve der jeg fikk 5. Det er jeg egentli veldig fornøyd med, siden jeg fikk den eneste 5’eren i klassen. Men så suger klassen vår i RLE også da.. Vi hadde bare tre 4’ere, resten var under det.. Og det sier litt.. Jeg skjønner det ikke helt. Jeg synes RLE er lett, iallefall vhis man bare gidder å lese LITT. Det går ikke uten å lese noe som helst iallefall.

Nå sitter jeg og sliter med wordpressen. Jeg har fått til å endre noe design, men aaaner ikke hvordan resten funker. Noen som kan det? Skulle gjerne hatt litt hjelp egentlig.. Og så har ikke den lille tingen min redigeringsprogram som jeg skjønner heller da. Det er vel eneste minuset tror jeg. Ellers er den suupersøøøt❤ ILU❤

Pc’en min er en Asus Eee 1015 Mini Pc. Den er hvit og supernusselig❤

Er den ikke fin?❤

Etterpå skal jeg på klatring ^^
Gleder meg, blir deilig å få buldret litt. Var jo og klatret i går, men da var jeg så sliten at jeg ikke orket så veldig mye. Det er litt lettere med buldring🙂
Da kan jeg bestemme litt selv hva jeg orker, og så er det ikke så veldig langt ned om jeg plutselig detter. Har et ganske vondt skrubbsår på armen etter at jeg deiset inn i veggen i går.. menmen, det går vel over🙂

Snakkes!❤

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

