Just another WordPress.com site

Hei!

Jeg fryyyser! Det er ikke spesielt kaldt her inne, men jeg fryser jo hele tiden! Det er kempekjipt! Jeg liker ikke å fryse… Iallefall ikke når det ikke er noen god grunn til det!

På skolen idag hadde vi dobbeltime i fransk, noe som til vanlig er dødskjedelig, men idag var skolens eneste fransklærer borte, så da hadde vi Malin og Håkon istedet. Håkon kan så godt som INGENTING fransk, og Malin har visst hatt fransk på videregående. Så i to timer idag har jeg surret rundt i gangene, snakket og lest bok ^^ og ikke engang åpnet franskbøkene. Supert eller hva?

Og så hadde en eller annen smarting slått opp på Malin i ordlista, og hun er visst en ondartet svulst eller noe i den duren. Hahaha😀 Supersmart.

I dag skal jeg på Milano med Verdens Beste Storesøster! Lise❤ Gleder meg, deg blir kjempekoselig! Blir masse skravling😀 Det er sånn det skal være🙂

Nå skal jeg prøve å gjøre lekser, et fremlegg om Samisk språk og kultur. Sliter med å komme igang, så håper jeg finner noe bra stoff snart, siden det er på fredag jeg skal holde det. Jaja, det blir aldri gjort om jeg ikke kommer igang iallefall.

Snakkes da!🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

