Just another WordPress.com site

Storm!

Hjelp, nå blåser det storm ute. Ikke det at jeg er redd for vinden, det er bare det at den bråker sånn! Og så gjør den sånn at veggene og det som henger på veggene rister. Håper jeg får sove alikevel, men tror det skal gå greit.

Ligger med nattamusikk på øret nå, og det er så deilig. Jeg blir så rolig og trøtt av det. Men jeg klarer ikke å sovne fort med musikk på. Jeg må høre på til jeg blir kjempetrøtt og så slå den av før jeg legger meg til å sove. Det, eller å sørge for at ipoden stopper å spille etter en stund.

Natta!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

