Just another WordPress.com site

Paprika <3

Hehe, nå sitter jeg og spiser litt kveldsmat. Agurk og paprika!❤ Paprika er såå namm😀 Iallefall sånn lang paprika som ligner litt på chili, for den er å søt.

idag har jeg vært syk.. IGJEN! Jeg er lei! Kan ikke noen gi meg litt energi så jeg blir frisk igjen?! Jeg var borte tirsdag, onsdag og torsdag forrige uke, og nå torsdag denne uka.. Det er kjedelig å være så sliten at jeg ikke klarer noe, og så er det så slitsomt.. Ingenting hjelper, jeg er like sliten selv om jeg sover mange timer. Jeg skulle hatt en skikkelig PowerShot* sånn som når vi buldrer. Det hadde kanskje hjulpet..

Klatring.. Det var juniortrening idag.. og jeg var SYK! Jeg hater å misse klatringa.. Men så er jeg så sliten at jeg ikke hadde kommet halvveis gjennom styrketreninga først før jeg hadde vært utslitt.. Kjipt deluxe..

Nå tror jeg at jeg har fått klaget fra meg for idag. Iallefall nesten.. I morgen har jeg et foredrag om samisk språk og kultur. Det skal vare i ca. 5 minutter, men jeg tror mitt bare er knappe 4 minutter langt, og jeg orker ikke gjøre noe mer med det. Crap..

Foressten så har jeg vært flink idag! Jeg har ryddet rommet! Okei, det hørtes ikke spesielt stort ut, men det var virkelig ille før jeg ryddet. Og jeg er ikke en sånn som får panikk bare det ligger et klesplagg på gulvet. Da jeg omsider var ferdig hadde jeg 4 søppelposer, en halv skittentøyskurv, og en haug med bibliotekbøker.. Fant også ut at jeg har hatt 20 dvd’er på rommet samtidig.. hehe, kaos med andre ord. Nå er det kjemperyddig og fint her. Min elskede vinduskarm er tom, og det ligger ikke noe annet på gulvet enn en gammel kopptue (les: den ene hunden vår, Tara). Skapet mitt er riktignok ekstremt rotete, men det ser jeg ikke siden jeg har trukket en gardin med bamser på foran skapet. x)

Her er et par bilder tatt med det EKSTREMT dårlige kameraet på pc’en med det er iallefall ryddig!😀
Og bildet med bamsene er forhenget mitt❤ Er det ikke søtt?

Tenkte kanskje jeg skulle begynne med dagens sang, eller bibelvers eller noe, hvis jeg orker da🙂

Iallefall, snakkes!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

