Just another WordPress.com site

Nå har vi nettopp hatt lekseprøve i samfunnsfag. Det gikk helt greit, men ikke veldig bra. Fant nettopp ut at det går an å skrive innlegg selv om jeg er offline på iPoden. Tenker jeg publiserer dette når jeg får nett. Nå er klokka så mye som 11.53. Haha, saklig.

Snart er det helg, så er det en uke med skole, og så er det Vinterferiee!!!! Ååååå, gleder meg! Jeg trenger ferie nå. Og så kommer Henriette oppover til meg den 17. Mars! Det blir superkoselig, for jeg har ikke sett henne siden jul!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

