Just another WordPress.com site

Snaaart ferie!

Idag har vi hatt både matteprøve og naturfagsfremføring på skolen. Matteprøven gikk egentlig helt greit, og vi fikk utrolig nok 5 på naturfagen. Det var et gruppearbeid, og jeg trodde jeg ødela alt idag da jeg glemte hva jeg skulle si, men det trakk på en måte opp, fordi jeg bare sto og tenkte litt før jeg snakket videre. Så jeg er kjempeførnøyd med karakteren vår🙂

Og så har jeg vært på juniotrening på klagringa idag. I starten var det bare meg og Martine, men Sigurd og Ida-Sofie kom etterhvert. Det var skikkelig få der idag, men det var egentlig litt deilig🙂
Snart er det polarcup igjen, og denne gangen SKAL jeg være med😉 og sånn blir det! Jeg gleder meg! Det blir helga 26 mars i Hamarøy denne gangen. Neste polarcup blir helga 30 april i Kabelvåg, men tror ikke jeg får dratt dit. Uansett er èn polarcup bedre enn ingen, ikkesant?

I morgen tar vi vinterferie, og det skal bli så sinnsykt deilig! trenger virkelig litt ferie nå. Drar på hytta sammen med onkel og tante på lørdagen, og på torsdag kommer Henriette oppover! Gleder meg så sinnsykt mye!❤

Men nå skal jeg sove litt, så snakkes!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

