Just another WordPress.com site

Nesten Vinterferie!

Heia!

Nå sitter vi og ser film, The Wizard of Oz. Det skal vi gjøre de tre siste timene før det blir FERIE! Ååååå, jeg gleder meg. Det blir så deilig med litt ferie.🙂 Vi sitter i kantina og her er det alltid dritkaldt, og idag er ikke noe unntak. Desverre. Menmen, deg greie med kantina er at her er det et nettverk som funker på iPoden, så det er den jeg blogger fra nå. Får ikke tatt bilder med den da.. Det er litt kjipt.

Og i morgen drar jeg på hytta!😀
Det er kjempelenge siden jeg har vært der. Tror ikke jeg har vært der siden i sommer en gang, så det blir deilig å komme tilbake. Jeg er så glad i hytta❤

I morges var jeg ute litt over sju med hundene, og det var så fint vær! Jeg var ute mens solen sto opp, så da gikk jeg bare inn og hentet kameraet mitt og tok bilder av sola. Rakk ikke å ta bilde akkurat mens den sto opp, men fikk iallefall bilde av den da den nettopp var kommet opp. Deg er så deilig at det blir lysere for hver dag nå. Og om morgenen skinner sola inn vinduet mitt, siden jeg nettopp har byttet rom. Er kjempeglad for at jeg har byttet rom ^^
Jeg sov på det rommet da jeg delte med Ingvild, og før vi flyttet, da jeg var sånn 3-4 tror jeg🙂 og det er heelt likt som da jeg hadde det før, samme fargene på veggene og samme taklampa. Den er dritsøt! Den har sånne sovende måner på❤

jaja, jeg får vel følge med på filmen igjen, uansett om det er superkjedelig… Blæh, snart ferie..

Snakkes!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

