Just another WordPress.com site

Ikke mere vinterferie..

Heisann.
Da var visst vinterferien over, på igjen med skole i morgen. Nå begynner vel hardkjøret fram mot eksamen med tentamener og prøver i ett kjør. Gleder meg egentlig ganske mye til jeg har fått vitnemålet og er ferdig med alle eksam er for i år iallefall.

Har forresten kommet inn på en skole allerede. Drottningborg i Grimstad. Det er en kristen internatskole som jeg har vurdert lenge. Søkte der og på en annen internatskole, men fikk ikke sendt karakterkortet dit tidsnok. Synes det er litt merkelig at disse skolene tar ut elever så tidlig. De så jo bare på julekarakterene mine. Og så er svarfristen 1. April. Da må jeg enten svare ja, og dra dit, eller svare nei og ikke vite om jeg kommer inn noe annet sted før midt i sommerferien, sånn som alle de andre skolene gjør. Det er litt typisk. Uansett har jeg noen dager å tenke på da, men gror jeg kommer til å si nei, og satse på at jeg kommer inn her i byen. Er ikke helt klar for å flytte hjemmefra enda.

Til helga er det polarcup i Hamarøy! Gleder meg kjempemasse! Det blir min første konkurranse i klatring😀 det som er litt synd er jo at lillesøsteren min har bursdag i helga, sånn at jeg går glipp av den. Ser henne hver dag ellers da, så det overlever hun nok. Var borte på bursdagen hennes i fjor også… Da var jeg på kristen påskeleir på Oppdal. Det var sinnsykt morsomt og spennende. Var den eneste personen som kom fra lenger nord enn Namsos. Og den eneste fra Nordland. Var gøy alikevel da. Bare synd st jeg måtte sitte alene i Trondheim Frikirke og vente på at det skulle komme folk til bussen. Satt der fra halv ni eller noe om morgenen til rundt fire på ettermiddagen. Kom jo med nattoget, så kom fram veldig tidlig.

Nå skal jeg faktisk legge meg, sånn at jeg er supervåken (sæææærlig) til i morgen.

Oj, nå smalt det nettopp utenfor vinduet. Hørtes ut som en rakett eller en kinaputt eller noe. Merkelig. Jeg bor ganske ute på landet ganske midt i gokk utenfor Bodø, så her pleier det å være temmelig stille når det ikke blåser udyr og hustak ute😉

Snakkes!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

