Just another WordPress.com site

Soon baby, soon..

To dager til jeg drar til Hamarøy!!!’😀 Jeg gleder meg så sinnsykt mye. Det blir kjempemorsomt å klatre på et helt nytt sted! Og selv ol jeg sikkert ikke kommer til å hevde meg der, så er det jo en stor opplevelse. Og jeg blir jo bedre å klatre av utfordringer og trening, ikkesant?🙂 I morgen er det trening i mørkvedhallen tror jeg, håper jeg får vite litt mer om tidspunkter for når vi kjører dit iallefall, for jeg skal jo sitte på med noen andre som skal dit. Kanskje jeg er heldig og får en sånn lapp med «jeg reiser alene» rundt halsen😉

Neste helg drar vi også bort. Men da skal Ingvild og pappa også være med. Da drar vi til Lovund på DUK. DUK står for DistriktsUngdomsKoret og er et kor som samles to ganger i året. Vi er ungdommer fra 8. Klasse og oppover, fra Trøndelag til Finnmark. Vi møtes forskjellige steder hver gang, for å variere, og for at de som noen ganger må reise veldig langt, ikke skal behøve å gjøre det hver gang. Derfor blir det denne gangen på en liten øy langt fra alt. Det blir sikkert superkoselig. I koret synger vi lovsanger, og om kveldene er det ofte ulike messer eller bibeltimer og liknende. Perfekt! Hva er vel bedre enn å tilbringe en hel helg bare sammen med Gud og andre kristne ungdommer?🙂
Og jeg slipper skolen den dagen, for vi må dra så tidlig. Ikke at det gjør noe da, ettersom vi har skidag😀 mwoahahahaha, jeg slipper å gå på ski i kø i sørpe!😀 det var jo dumt… SÆRLIG!

Snakkes!
Adeline

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

