Just another WordPress.com site

Matte og 6- rute ute

Tenk om matten kunne omhandlet klatring. Da hadde det vært mye mer spennende. Feks. Rutevurdering + klatring = matte. Eller bare klatring + styrketrening = mer effektiv klatring ^^,

Nå sitter vi og har forberedelse til mattetentamen. Det er sååå kjedelig, og vanskelig. Vi hadde det samme i forrige time også, men da stakk jeg av på elevrådsmøte i stedet. Men denne og neste time slipper jeg ikke unna. Vi har faktisk matte i 3 timer i morgen også.. Blæh. Jeg liker ikke matte. Det er så vanskelig.

I helga var jeg i Narvik på årets siste polarcup. Det var kjempemorsomt, men det ble ingen pallplass denne gangen. Ble delt 4. Plass istedet. Jeg kunne kommet til finalen hvis jeg hadde gått en rute til, eller et bulder, men jeg hadde slitt bort mesteparten av huden på fingrene, så det gjorde meg ikke noe å ikke komme til finalen. Dessuten er det skikkoig skummelt å klatre finale på led, iallefall siden jeg ikke er så veldig flink.

På torsdagen var vi ute og klatret på Bratthammern med juniorgruppa. Det var kjempegøy, og min første tur ute på taufelt i år. Jeg ledet en 6- rute, og det har jeg aldri gjort før. Jeg flashet en 6- på led. Jeg er superfornøyd.🙂 Håper det blir mye fint vær fremover sånn at vi får klatret mye ute, siden det er bare ute vi får klatret på taufelt, siden Mørkvedhallen er sommerstengt.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

