Just another WordPress.com site

Heya!

Idag har vi, nok en gang, hatt 3 timer med matte. Heldigvis var det litt bedre enn i går, og idag hadde jeg i tilleg et avbrekk da jeg hadde musikkprøve praktisk. Det gikk ikke veldig bra, men det kunne helt klart gått verre. Grugleder meg til å få resultatet. Håper jo at jeg får 5, men blir ikke skuffet om jeg får 4 heller. Noe mindre enn det, da blir jeg litt sur. I morgen har vi mattetentamen, og det kommer ikke til å gå veldig bra. Det er ganske mye jeg ikke kan, og det er jo ganske dumt. Får håpe jeg klarer å karre meg opp på en 4 uansett. Da er karakteren min sikret med noe jeg kan leve med i det minste.

Idag har det vært superfint vær, for en gangs skyld. Det var sol, og varmt nok i massevis til at det holdt å gå i bare genser. Vi lå ute på bana og jobbet i fransktimene. Det var deilig, fordet om det blåste veldig mye, sånn at jeg mistet iallefall et ark jeg burde hatt X) jaja, vi har egentlig aaaalt for mange ark i utgangspunktet.

Idag var det jo egentlig perfekt kitevær. Jeg viste dratt ut og kitet, men den lø desverre i bilden tror jeg. Kjipt, for det var virkelig perfekt.

Da Ingvild dro på korøvelse idag dro vi til byen. Vi dro først innom Jula og kjøpte en løvrive og en litt forsinket bursdagsgave til Lise❤ Etter det dro vi på Biltema. Der kjøpte vi scooterhjelm til meg! ^^, Den er skikkelig svær, og ( siden den er min) dødskul! Det morsomste med den er vel det at den har innebygde solbriller som man kan ta ned med en knapp xP Hjemtypen hadde et merkelig navn, men den går iallefall ann å åpne foran, sånn at hakedelen løftes opp, og den blir åpen foran og lettere å ta av og på. Jeg gleder meg til å bruke den❤ pappa har jo reservert ATV som kommer til Norge om en stund, og når jeg da Jar kjørt opp til scooterlappen så kan jeg kjøre dit jeg vil selv😀 Det blir deilig å være uavhengig av at pappa kan kjøre meg overalt. Og i tillegg er ATVen stor, og registrert for 2 voksne personer, så vi kan kjøre den når vier to også, eller når Ingvild skal noe sted🙂

Skal prøve å få oppdatert med et par bilder snart, må bare blogge fra Pcen da, og ikke iPoden sånn som nå. Det er så kjekt med wordpressprogrammet til denne. Da kan jeg sitte og blogge når jeg vil, og så publiserer denne innlegget når jeg får nett. Supert❤

Adeline❤

20110510-230319.jpg

Tenk om vi kunne ha sånn full blomstring av trær her. Tror ikke engang det finnes noen kirsebærtrær her oppe. Det er veldig synd egentlig, for kirsebærblomster er skikkelig fint. Her har omsider trærne fått grønne knopper, mens andre steder i landet er det jo full sommer allerede. Heldige dem❤ jeg gleder meg til sommeren kommer opp hit🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

