Just another WordPress.com site

Idag har jeg hatt mattetentamen. Det gikk ikke helt ille, men ikke spesielt bra heller. Er jeg heldig så får jeg vel en 4’er iallefall🙂

Vi har hatt suuuperfint vær idag. Det har vært kjempevarmt, iallefall til Bodø å være, og da jeg var i stallen hos Cruisergutten red vi på tur med genserne oppbrettet og selv da var det kjempevarmt. Superdeilig. Var en kjemperolig tur, men Cruiser ble litt svett under salen alikevel. Men det kan vel ha noe med at jeg red i en svær westernsal med ullunderlag. Hehe, iallfall en glad og fornøyd gutt på tur❤
Det var kjempevarmt da jeg gikk hjem fra skola idag og. Gikk i bare singlet og oppbretta bukse. Og barbeint i ene skoen pga en dritvondt gnagsår på ene hælen etter sokken. Typisk. Måtte bandasjere hele foten i stad for å holde det på plass da ve skulle ut og jogge istad, siden jeg ikke fant sportsteipen min.. Lurer på hvor den er.

Det var kjempedeilig å jogge idag. Jogget ilamme pappaen min, og det er supert, for vi er i like dårlig form begge to😉
Nå har jeg dusjet, og det var fantastisk deilig❤

20110511-222625.jpg
Cruiser<3 bilde lånt av Christine (christineurud.wordpress.com) håper det går greit😉

20110511-222631.jpg
Cruisergutten i fjor vår❤

Adeline<3

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

