Just another WordPress.com site

På juniorklatringa idag var vi på Mjelle, og da persa jeg en 5’er rute der😀 Det er det vanskeligste bulderet jeg har gått ute til nå, derav persing😉 Det var superfint vær der, selv om det var endel vind. Okei, ekstremt mye vind. Martine blåste overende en gang da vi var på vei ned en bakke mot bilen og hun hadde en crashpad på ryggen. Stakar. Heldigvis gikk det bra da.

Idag har faktisk Mira bursdag❤ Hun blir to år. Og i morgen er det nøyaktig et år siden vi hentet henne på Finnsnes. Det kjennes ut som om vi har hatt henne myye lengere, alikevel som om vi ikke har hatt henne noe i det hele tatt.
GRATULERER MED DAGEN PIA MI❤

I morgen trekker vi eksamen.. Huff.. Og etter det kjører vi til Trøndelag i burdag til min mormor som blir 80 år. Det vlir sikkert koselig. Vi har ikke sett dem på lenge🙂

Nå har jeg nettopp pakket ferdig og funnet fram det jeg trenger til bunaden, bortsett fra selve den, og strømpebukse.. Det har jeg ikke.. Menmen, det går sikkert greit🙂

Dette bildet er så utrolig kult. Og en fin påmindelse😉

Adeline<3

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

