Just another WordPress.com site

Nå er vi på vei til Trøndelag. Vi har kjørt siden klokka ti, og vi regner med å være fremme ca halv åtte. Været har variert endel, nå regner det, og vi er midt i Gokk. Skikkelig ingenmannsland.

20110513-155920.jpg
You see?

Vi fikk forresten vite hva vi kom opp i til eksamen i morges klokka 9. Min klasse kom opp i Engelsk. Engelsk var jo det jeg helst ville opp i, samtidig som at det er den eksamenen som blir vanskeligst å for rede seg til, i og med at jeg er i Gokk i Nordland på vei mot Gokk i Sør-Trøndelag istedet. Som om det er noe bedre. Det kommer sikkert til å ordne seg uansett. Har fått lastet ned forberedelsesheftet i PDF format, så jeg i det minste har teksten, selv om jeg ikke har resten av bildene uten nett. Bedre enn ikke noe iallefall.

Nå kjørte vi akkurat forbi et skilt som viser at det er 333 km igjen til Trondheim. Juhu, vi nærmer oss. Da vi passerte Fauske viste skiltet 670 km igjen.

Jeg har fått lastet ned wordpress på pappa sin iPhone, så derfor får jeg blogget litt nåni bilen. Får se om det ikke blir litt mer oppdatering i løpet av helga også. Avhenger veeeeldig av dekning, og tid da😉

Adeline❤

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

