Just another WordPress.com site

Gratulerer med dagen Norge! Nå skal jeg ut og gå i skoletog, så Godøynestog og etter det skal je gå sammen med Bodø Klatreklubb i Borgertoget.

I går var jeg noen timer på slakteriet på Alstad og malte fane sammen med noen jeg klatrer sammen med. Jeg synes den ble veldig fin🙂 Vi måtte male den med fingrene, så den ser litt hjemmelaget ut, men den ble fin uansett. Det er jo en del av sjarmen. Jeg var den eldste som var ned og malte, og hun yngste som hjalp til er vel 7 år tror jeg. Det var kjempegøy. Vi gjorde masse gøy i tillegg til å lage fanen da. Vi fant bla et måsereir med 3 egg, men vi rørte dem ikke da.

Vi snakkes senere

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

