Just another WordPress.com site

I dag har vi hatt eksamensforberedelse til engelskeksamen i morgen. Vi har gått igjennom hele forberedelsesheftet, og prøvd å tenke oss hva noen av oppgavene kan bli. Vi har også gått igjennom forskjellige skrivemåter og sjangre vi kan komme til å få i morgen. Jeg håper det kommer til å gå bra, men det kommer veldig an på oppgavene da. Er det greie oppgaver tror jeg dhåper det kommer til å gå helt greit. Jeg håper det kommer en oppgave der jeg kan skrive en novelle eller noe liknende, siden det er det jeg er desidert best på når det kommer til skriving.

Nå sitter jeg og skal søke opp litt fakta om en eller annen kjent person som har gjort mye bra, til en eventuell artikkel eller noe liknende som muligens kan komme i morgen.. Det er iallefall greit å ha endel fakta om det kommer noe sånt, siden det er så viktig med kilder. Og kommer det ingen oppgaver om det, så jaja, da har jeg iallefall gjort det. Det er vel bedre å stille for godt forberedt enn for lite, ikkesant?

I ettermiddag og kveld har jeg vært i stallen hos Cruisergutten, og idag kom Christine også. Det var kjempekoselig, og veldig gøy å se de to trene horsemanship sammen etter nesten et halvt års pause. Det gikk kjempebra, det synes iallefall jeg, og  jeg lærte masse🙂 Jeg fikk også prøvd litt, og det gikk ikke så veldig dårlig. Med litt trening burde det vel bli brukbart iallefall. Jeg har sinnsykt mye igjen å lære, men i dag var iallefall en start, og jeg har lært det mest grunnleggende. Tusen takk Christine!❤
Etter treninga satte jeg han ut på grønt sammen med Missy og Muggur, og han satte i full fart over jordet og rett bort til Muggur for å hilse. Så begynte han å spise, matvraket❤
Det regnet da vi startet idag, men så sluttet det, og sola tittet også fram. Det er så koslig å være ute når det er fint vær😀 Og så hadde Christine vært så søt og kjøpt iste og muffin til meg❤ Snille Christine, tusen takk!🙂

Snart blir det middag😀 Vi skal ha fløtegratinerte poteter og karbonader. Nam❤ Gleder meg. Har bare spist en muffin siden minnestunden etter begravelsen i dag i 3-tida. Det begynner å bli lenge siden.. Så nå blir det godt med litt mat🙂
Bilde av alle som var med fra BKK på polarcup i Narvik❤

Adeline❤

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

