Just another WordPress.com site

Torsdag 25. Mai

Heisann!

I dag har været vært veldig merkelig. Det har vært sol, regn og hagel. Vi hadde 3000m i gymmen, og da vi startet å jogge haglet det skikkelig mye, men da jeg kom over mår var det blitt litt sol. Skikkelig Nord-Norge vær.

Jeg er skikkelig støl.. Var i stallen i går, og da hadde jeg med meg Martine. Vi dro opp på bana der hun fikk ri litt, og så red jeg noen runder. Jobbet Cruisergutten litt i trav, både med og uten stigbøyler faktisk, og det har jeg fått svi for.. Har ikke jobbet ordentlig på hesteryggen på leeenge, så jeg var vel egentlig dømt til å bli litt støl.. Etter det gikk vi på en skrittetur til mormoren til Martine som bor på Tverlandet🙂

I dag har jeg vært på slakteriet sammen med Martine. Vi var låst ute, for ingen av oss hadde med nøkkel, så Marthe måtte kjøre og hente en på Mørkved. Da fikk vi en halvtime ute i sola der vi gjorde mye rart. Vi planket litt, på noen containere og faktisk, pappa, og så ble vi nesten angrepet av måser. De stupte endel etter oss, men de turte ikke komme helt innpå. De har ganske mange reir på taket av Slakteriet nemlig. Jeg har bare sett ett av dem, men så mange sinte måser som det er der, så er det nødt til å være flere.

Foto: Martine (Meg som holder på å dette ned etter å ha planket litt på en container, den kanten var skikkelig smal, siden containeren var liten)

Vi kom oss nå inn på  slakteriet til slutt og fikk klatret i nesten to timer. Vi kunne ikke være så veldig lenge, siden jeg har årsprøve i RLE i morgen.. Crap. Jeg har ikke øvet så veeldig mye, men jeg kan noe av det da. Håper det er nok til å få en 4’er. En i klassen hadde prøven i dag, og hun sa at en er veldig vanskelig, med endel ting jeg ikke kan, så vi får se hvordan det går i morgen..

Foto: Meg (Martine som planker på en svær elektrocontainer)


Foto: Meg (Martine planker på pappa)😀 Haha!

Klatreskoene mine kom forresten i dag. Hadde bestilt de i et nummer mindre enn de jeg har nå, men de som kom i dag var tydeligvis ganske store i størrelsen, for de kommer til å bli alt for store etterhvert. Så må sende dem tilbake i morgen og få byttet dem i en størrelse mindre. Tenker å bytte dem i 37, men så var de så store at jeg lurer på om jeg skal bestille i 36. Da blir de iallefall små nok. Greia er bare om jeg i det hele tatt får dem på da.. De skal jo være trange, men jeg må jo klare å presse føttene nedi dem.. Det finner jeg ut av i morgen🙂

Alle bildene mine er lånt fra Martine, selv om jeg har tatt noen av dem🙂

Adeline<3

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

